انتخاب شرکت تجارت آفرینان پایدار به عنوان مديريت صادرات برتر كشور در سال 97

تاریخ انتشار: 2018-09-02 18:34:34

نویسنده:

 

 

در مراسم روز ملی صنایع کوچک، شرکت مدیریت صادرات تاپ (تجارت آفرینان پایدار) به عنوان «مدیریت صادرات برتر کشور در حوزه صنایع کوچک و متوسط» در سال 97 دست یافته و مورد تجلیل قرار گرفت.  

بنا به اظهار ناصر انزلی‌چی (مدیرعامل مديريت صادرات تاپ)؛ این شرکت طی 12 ماهه گذشته در گروه های «سیستم های زهکشی آب»، «ساخت و ساز»، «سیم و کابل»، «سیمان» و «خدمات فرودگاهی» به کشورهای روسیه، قزاقستان و سوریه فعالیت مدیریت صادرات داشته است. مدیریت صادرات تاپ برای برنامه «توسعه محصول» خود سعی دارد طی 12 ماهه آتی «خدمات انرژی های تجدیدپذیر» و «تجهیزات پزشکی» را در بازارهای سابق به سبد محصولات خود اضافه بنماید. همچنین در راستای «توسعه بازار» این شرکت سعی دارد بازار «ارمنستان» را دوباره احیا بنماید.

 این مدیر صادرات اعتقاد دارد که بنگاه های کوچک و متوسط ایرانی و همچنین شرکت های دانش بنیان می توانند سهمی بسیار بیشتر از سهم فعلی را از بازارهای منطقه ای افراز بنمایند، مشروط بر اینکه حمایت های منطقی و هدفمند از ایشان صورت پذیرد. وی از دست دادن چند مناقصه مهم «آی.تی» در کشورهای عراق و سوریه فقط به دلیل عدم امکان تامین «ضمانتنامه شرکت در مناقصه» را یکی از آسیب های مهم سال گذشته دانسته و از تمهید بسترهای لازم برای تامین این اسناد به عنوان مصداق یکی از حمایت های هدفمند یادکرد.  

گفتنی است هر ساله سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران روز حمایت از صنایع کوچک ۲۱ مرداد ماه را گرامی می دارد.