سه مناقصه جدید «یونیدو» در سوریه

تاریخ انتشار: 2019-08-26 13:48:56

نویسنده: Administrator

بنابه اعلام پایگاه اینترنتی سازمان توسعه صنعتی ملل متحد UNIDO این سازمان درحال حاضر 3 مناقصه بین المللی برای سوریه در زمینه های زیر در جریان است:

  1. تجهیز و آموزش لابراتورهای مکاترونیک
  2. تجهیز و آموزش لابراتور های زبان آموزی
  3. تجهیز وآموزش دستگاه های الکترنیکی کنترل صنعتی

با توجه به اینکه ایران عضو یونیدو است حضور در این مناقصات بدون هزینه وبه صورت الکترونیکی ( نه ارسال اسناد فیزیکی) مقدور می باشد. لذا فرصتی بسیار مغتنم (علی الخصوص برای شرکت های دانش بنیان و فناور) است که علاوه بر استفاده تجاری؛ رزومه خودرا غنی تر سازند.

برای مشاهده این مناقصات ابتدا به سایت یونیدو به نشانی https://procurement.unido.org رفته و لینک  Current Opportunities  را فعال بنمائید.

 

در صفحه باز شده ، موقعیت های تجاری نمایش داده می شود که در صفحه آخر مناقصات سه گانه سوریه قابل مشاهده است.

 

http://download.topemc.ir/images/unido2.png

برای درخواست الکترونیکی، لازم است که یا از لینک Registration در همین صفحه یا از طریق صفحه اصلی در سایت خریدهای یونیدو ثبت نام کنید.

http://download.topemc.ir/images/unido3.png

توجه داشته باشید که بلافاصله پس از ثبت نام شرکت، حساب کاربری شما نزد یونیدو فعال نشده و دو روز کاری زمان لازم است که این سازمان اطلاعات شرکت شما را از طریق دفاتر خود در ایران ارزیابی بنماید. پس از دو روز «نام کاربری» و «رمز ورود» به رایانامه متقاضی ارسال می شود و متقاضی می تواند با ورود به «داشبورد» اختصاصی خود از طریق وارد نمودن «شماره مناقصه» درخواست ریجیستری و اسناد بنماید که بلافاصله قابل دانلود از سایت است. 
به امید مشاهده موفقیت شرکت های ایرانی.